با اخراج دانشگر شیرازه تیم از هم پاشید

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: تا قبل از ۱۰ نفره شدن می‌توانستیم گل دوم را به الهلال بزنیم و برنده بازی شویم اما پس از اخراج دانشگر تمرکز تیم از بین رفت و سه گل دریافت ‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمد کریمی پس از باخت تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواداران خیلی پرشور بودند و از ما حمایت کردند خصوصاً بانوان که به ورزشگاه آمدند. بازی خیلی خوبی تا قبل از اینکه ۱۰ نفره شویم انجام دادیم اما بازی خوبی ارائه دادیم و می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما اخراج محمد دانشگر باعث از بین رفتن شیرازه تیم شد.

وی افزود: قضاوت‌ها فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باوجود VAR داشته باشد. عصبانیت به‌خاطر گل بدموقعی بود که دریافت کردیم و انتظار آن را نداشتیم و از همین‌رو تمرکزمان به‌هم ریخت و اعتراض‌هایی نسبت به تصمیمات داور داشتیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: امکانات کوچک ازجمله زمین خوب برای تمرین نداریم و این کیفیت تیم‌های ایرانی را پائین می‌آورد. باشگاه‌های عربستانی هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند. ما حتی در لیگ برتر VAR نداریم و به‌همین علت تمرکز بچه‌ها به‌هم می‌ریزد چرا که در لیگ برتر این تکنولوژی وجود ندارد. ماهم انسان هستیم و امیدواریم که باوجود شرایط فعلی در عربستان پیروز شویم.

سیدمحمد کریمی در پایان خاطرنشان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق بسیار خوب و خوشایند و برای ما یک انرژی مضاعف بود. امیدوارم مسئولان استان اصفهان بیشتر حمایت کنند و حضور بانوان را در لیگ برتر برای سپاهان هموار کنند.

کد خبر 728608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.