روز کرمانشاه در تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در پاسخ به مطالبه مردم استان از قطعی شدن نامگذاری روز پنجم مرداد ماه به نام «روز کرمانشاه» در تقویم رسمی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مسئول کارگروه مد و لباس کشور شامگاه پنجشنبه محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه دیدار کرد.

در این دیدار که در محل استانداری کرمانشاه انجام شد، پیرامون مهم‌ترین موضوعات فرهنگی استان از جمله رویکرد قرارگاهی استان برای مدیریت مسائل فرهنگی، اربعین حسینی، یادمان‌ها فرهنگی، برگزاری جشنواره‌های هنری ملی، زمینه سازی برای معرفی ظرفیت‌های انبوه فرهنگی استان کرمانشاه، مد و لباس و… گفت وگو و تبادل نظر شد.

امامی در این دیدار در پاسخ به مطالبه مردم استان و استاندار کرمانشاه، از قطعی شدن نامگذاری روز پنجم مرداد ماه به نام «روز کرمانشاه» در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: موانع پیش روی این موضوع به زودی رفع خواهد شد تا با انجام این نامگذاری، فرصت ویژه‌ای برای تمرکز و سرمایه‌گذاری جدید بر داشته‌های فرهنگی استان ایجاد شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران استانی هم در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 728599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.