ساماندهی پیاده‌روی خیابان‌های طاهرزاده و مخابرات با ۹۱ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی و پیاده‌روسازی خیابان شهید طاهرزاده به مساحت ۸۲۱۰ متر مربع و با هزینه‌ای بیش از ۵۴ میلیارد ریال در مرحله پایانی قرار دارد، گفت: عملیات ساماندهی پیاده‌روی خیابان مخابرات نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال در دست اقدام است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت پروژه‌های پیاده‌روسازی در شهرها اظهار کرد: ساماندهی و پیاده‌روسازی از پروژه‌های مهمی است که محل تردد خودرو را از محل عبور عابر پیاده تفکیک می‌کند و با اجرای سایر تمهیدات از جمله ساماندهی عبور معلولان ویلچری و نابیناها موجب ایمنی تردد آن‌ها می‌شود.

وی افزود: این فرایند در تمام شهرهای جهان مرسوم است که حتی در بعضی گذرهای گردشگری با حذف عبور وسایل نقلیه، خیابان را نیز به پیاده‌راه تبدیل می‌کند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: طبق درخواست‌های مردمی در ملاقات‌های انجام شده و میزهای خدمتی که در محلات تشکیل شده است، نامناسب بودن پیاده‌روهای دو خیابان شهید طاهرزاده و مخابرات مطرح شده بود که با پیگیری انجام شده، در دستور کار عمران این منطقه قرار گرفت.

باقری با اشاره به ساماندهی و پیاده‌روسازی خیابان شهید طاهرزاده گفت: این پروژه به مساحت ۸۲۱۰ متر مربع پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و برای اجرای آن هزینه‌ای بیش از ۵۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان مخابرات ادامه داد: عملیات اجرایی و ساماندهی پیاده‌روی خیابان مخابرات با مساحت ۵۶۰۰ متر مربع در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه با زیرسازی، موزائیک‌فرش و مناسب‌سازی مسیر عبور نابینایان و نصب موانع در راستای تردد ایمن عابران با هزینه‌ای بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

کد خبر 728595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.