مستند «غیررسمی ۶» از شبکه ۳ پخش می‌شود / روایتی از انس رهبر انقلاب با کتاب

ششمین قسمت از مستند «غیررسمی» که به روایتی از انس رهبر معظم انقلاب با کتاب و اهالی فرهنگ می پردازد، از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ششمین قسمت از مستند «غیررسمی» که به روایتی از انس رهبر معظم انقلاب با کتاب و اهالی فرهنگ می‌پردازد، امروز _ جمعه بیست‌وهفتم بهمن_ ساعت ۱۴:۳۰ به‌صورت هم‌زمان از KHAMENEI.IR و شبکه سه پخش می‌شود؛ بازپخش این مستند نیز ساعت ۲۲:۴۵ به شبکه افق می‌آید.

به این مستند آبان‌ماه امسال و هم‌زمان با هفته کتاب در کتابخانه ملی ایران رونمایی شد و پس از نمایش برای مخاطبان تخصصی، اکنون به قاب تلویزیون رسیده است.


یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال‌های گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبت‌ها و درددل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزار شده است و مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیر رسمی» ارائه کرده است.

این برنامه تا کنون در ۵ قسمت شامل دیدار راویان دفاع مقدس، اصحاب رسانه، هنر و سینما، فعالان حوزه علم و فناوری، جمعی از طنزپردازان و گروه‌های جهادی منتشر شده و قرار است امروز نیز ماجرایی از دیدار بااهالی کتاب و فرهنگ روایت شود.

کد خبر 728586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلار IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    بنظر می رسه ایشون به روسیه و تاریخش بیشتر علاقه دارد تا ایران