بازی تمام شده است و باید به دنبال رفع برخی نکات کوچک باشیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: با یک بازیکن کم‌تر مقابل بهترین ترکیب آسیا بازی کردیم البته اینگونه چالش‌ها طبیعی بود. به هر حال بازی تمام شده است و باید به دنبال رفع برخی نکات باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان امشب _پنج‌شنبه بیست‌وششم بهمن_ در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان به‌مصاف یکدیگر رفتند که این جدال سرنوشت‌ساز با پیروزی تیم عربستانی خاتمه یافت.

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران در نشست‌خبری پس از این دیدار اظهار کرد: من معمولاً به همه سوالات جواب می‌دهم ولی دوست دارم فقط در مورد دیدار امشب صحبت کنید. در تیم ضعف وجود دارد و اولین ضعف مربوط به خط دفاعی و کارت قرمزی بود که گرفتیم. گلی که دریافت کردیم به دلیل اشتباه در سازماندهی دفاعی بود. گل دومی که دریافت کردیم خیلی عجیب بود.

وی افزود: «تکل زدن» یک اتفاق لحظه‌ای است، تکل دانشگر زیاد سنگین نبود ولی کارت قرمز داشت و بهانه را به داور داد تا با کارت بازیکن ما را جریمه کند.

مورایس با اشاره به اینکه در مقابل بک تیم خوب بازی کردیم، تصریح کرد: با یک بازیکن کم‌تر تیم با برخی از چالش‌ها رو به رو می‌شود. جنگیدیم ولی سازماندهی را از دست دادیم. با یک بازیکن کم‌تر مقابل بهترین ترکیب آسیا بازی کردیم البته اینگونه چالش‌ها طبیعی بود. به هر حال بازی تمام شده است و باید به دنبال رفع برخی نکات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد برخی از جزئیات با بازیکنان صحبت می‌کنم. ما خیلی موقعیت داشتیم ولی به گل منجر نشد. قبل گل اولی که دریافت کردیم موقعیت گل داشتیم که به ثمر نرسید، به هرحال بازی تمام شده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازیکنان ملی‌پوشان تیم الهلال عربستان گفت: قصد بدی در خطای دانشگر نبود، اما بازیکن اصطلاحاً فیلم بازی کرد و شدت موضوع را افزایش داد.

کد خبر 728581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.