افتتاح ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه در همدان طی سال جاری

فرماندار ملایر با بیان اینکه ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه طی سال جاری افتتاح شد، گفت: احداث دو شهرک ایمان و امید به مساحت ۵۱۵ هکتار در قالب نهضت ملی مسکن از اقدامات شهرداری در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز- پنجشنبه بیست و ششم بهمن‌ماه- در گردهمایی مدیران مدارس، مربیان پرورشی و جمعی از فرهنگیان با اشاره به اینکه با توجه به تبلیغات گسترده دشمن افکار عمومی کمتر از پیشرفت‌ها و توسعه کشور مطلع می‌شود اظهار کرد: تحقیقات علمی نشان داده که در جامعه احساس به فساد با واقعیت‌ها متفاوت است.

وی افزود: آموزش و پرورش با استفاده از سلاح تبیین هدایت افکار عمومی را در دست گیرد و پیشرفت‌های کشور را برای نسل جدید معرفی کند تا امید و امیدآفرینی در جامعه تزریق شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه از هفته دولت تا دهه فجر امسال در شهر همدان افتتاح شد، افزود: تبدیل شهرستان به قطب محصولات معدنی، احداث دو شهرک ایمان و امید به مساحت ۵۱۵ هکتار در قالب نهضت ملی مسکن از اقدامات شهرداری است.

اسماعیلی اضافه کرد: دشمن یک کمپین بزرگ برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات راه‌اندازی کرده است تا به واسطه آن امنیت و دستاوردهای نظام را مورد تهدید قرار دهد.

وی تاکید کرد: با تمام توان در برابر دشمنی آشکار استکبار جهانی ایستادگی می‌کنیم تا سطح باشیم.

کد خبر 728580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.