لزوم تقویت همکاری صدا و سیمای استان با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در انعکاس فعالیت‌های علمی

رئیس سازمان صدا و سیما در بازدید از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تقویت همکاری‌های بین صدا و سیما دانشگاه برای انعکاس دستاوردهای علمی و فعالیت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، پیمان جبلی اظهار کرد: امیدواریم همکاری‌های بین صدا و سیما با پارک علم و فناوری سلامت زاهدان توسعه یابد و منجر به ترویج و توسعه اقتصاد دانش بنیان و فرهنگسازی برای اشتغال و کارآفرینی جوانان شود.

سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: دستاوردها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای توسعه اقتصاد دانش بنیان فراهم شده است.

وی ادامه داد: یکی از سرمایه‌های بسیار ارزشمند پالایشگاه محصولات زایمانی است که می‌تواند در پزشکی کاربرد زیادی داشته باشد.

حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز اظهار کرد: با توجه به آمار بالای زاد و ولد در سیستان و بلوچستان راه اندازی پالایشگاه محصولات زایمانی یکی از ضروریات استان است.

وی گفت: سیستان و بلوچستان دارای آمار زیاد زاد و ولد است و راه اندازی پالایشگاه محصولات زایمانی علاوه بر اینکه مانع از دور ریختن ضایعات زایمانی می‌شود سرمایه‌ای ارزشمند است که در پزشکی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در این بازدید دکتر اسحاق علی صابری مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مشاور رئیس دانشگاه در حوزه دانشگاه نسل سوم نیز به معرفی شرکت‌ها، محصولات تولیدی و واحدهای فناور مستقر در پارک و فناوری سلامت دانشگاه و مرکز رشد پرداخت.

کد خبر 728549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.