فضای شهری اراک آماده استقبال از بهار می‌شود

مدیر منطقه ۵شهرداری اراک از بازپیرایی بوستان های درون محله ای این منطقه با همکاری عوامل اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد.

وحید ایرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی با تاکید بر اهمیت بوستان‌ها به عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی در شهر اظهار کرد: با توجه به نزدیکی فصل بهار و استفاده بیشتر شهروندان از فضای بوستان‌ها، اداره امور زیر بنایی منطقه با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، طرح نگهداشت و آماده سازی بوستان‌های درون محله‌ای منطقه را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: ترمیم مبلمان پارکی، نظافت نیمکت و سطل‌های زباله، کاشت نشا فصلی، تعویض و تعمیر شیرهای آبخوری به منظور جلوگیری از هدر رفتن آب، رنگ آمیزی و ترمیم المان‌ها، رفع مشکلات سرویس بهداشتی و رسیدگی به وضعیت لوازم ورزشی و ایمن سازی وسایل بازی کودکان از جمله اقداماتی خواهد بود که برای رفع نواقص و بهسازی بوستان‌های سطح منطقه در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۵شهرداری اراک با اشاره به رفع برخی مشکلات بوستان محله‌ای آیت‌اله سعیدی گفت: تجهیز سیستم‌های روشنایی این بوستان جز درخواست‌های ساکنین محله بود، چرا که روشنایی پارک‌ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به محلات می‌بخشد، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی شده برای این بوستان نصب و تجهیز ست بازی و ست ورزشی، ساخت سکوهای استراحت خانواده‌ها، ساخت آبخوری و بهسازی فضای سبز است.

ایرجی خاطر نشان کرد: پیش از شروع سال جدید تمامی این فضاها برای میزبانی هرچه بهتر شهروندان آماده سازی خواهد شد تا شهروندان بتوانند اوقات خوبی را در بوستان‌ها سپری کنند.

کد خبر 728535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    لطفا این پارک که تو بلوار قدس هستش و کنار مسجد و زمین فوتبال هست رو چمن کنید که خاک تو سر و صورتمون نره بقیش پیشکش یه ساعت میری بشیمی همش خاک تو چشمته والا