دستگیری باند سارقان خودرو در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان خودرو و قطعات داخل اتومبیل در این شهرستان خبر داد و گفت: دو دستگاه خودرو سرقتی پراید از این افراد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمید محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات داخل آن به شیوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تحقیقات و اقدامات فنی مشخص شد این سرقت‌ها توسط باندی سه نفره انجام شده است.

وی از شناسایی هویت این افراد و دستگیری دو نفر از آن‌ها با یک دستگاه خودرو پراید سرقتی خبر داد و افزود: متهم دیگر نیز در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید سرقتی که قطعات آن توسط سارقان جدا شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: سارقان ۳۵، ۳۷ و ۳۹ ساله به دو فقره سرقت خودرو و چهار فقره سرقت قطعات اتومبیل اعتراف کردند و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

محمدی‌نسب با بیان اینکه برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است، گفت: آگاهی بخشی و بالا بردن دانش انتظامی شهروندان از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع سرقت نقش بسزایی داشته باشد.

کد خبر 728528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.