جدیدترین جزئیات آزمون استخدامی سازمان تأمین‌ اجتماعی + لینک ثبت‌نام و دفترچه آزمون

آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنجشنبه،بیست‌وششم بهمن، در وبگاه این مرکز به نشانی hrtc.ir آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، ششم اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان تأمین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز تابعه، افراد واجد شرایط را در چارچوب ضابطه نظام جذب و استخدام سازمان از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و طی سایر مراحل مربوطه اقدام به استخدام می‌کند.

سیدمرتضی حسینی، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه اجتماعی و دومین ارائه دهنده خدمات سلامت کشور، در سال جاری نیز برای تکمیل و تقویت نیروی انسانی مراکز جدیدالافتتاح و مراکز موجود بیمه‌ای و درمانی خود در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

وی افزود: آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، ششم اسفند، ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه، سی‌ویکم فروردین، به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

حسینی اضافه کرد: در مجموع ۴۹۰۲ نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شوند که ۳۵۶۰ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و مابقی برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد، در بخش درمان نیز حدود ۱۰۰ نفر پزشک و ۱۶۰۰ نفر پرستار در این فرایند جذب می‌شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان خواهد بود.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی در مورد این آزمون و نیز دفترچه راهنما و منابع آزمون از صبح روز پنجشنبه، بیست‌وششم بهمن، در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی در دسترس متقاضیان خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد این آزمون در مراحل مختلف پیش از آزمون و بعد از آن، تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی انجام خواهد شد و از مردم و متقاضیان عزیز شرکت در آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی درخواست داریم اطلاعات مورد نیاز را تنها از کانال‌های رسمی این سازمان دریافت کنند، مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز با شماره تلفن ۱۴۲۰ به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت متقاضیان خواهد بود و به پرسش‌ها و ابهامات احتمالی پاسخ خواهد گفت.

دفترچه آزمون استخدامی تأمین اجتماعی ۱۴۰۳

مواد آزمون:

الف – آزمون عمومی

مواد آزمون عمومی عبارتند از:

دفترچه آزمون استخدامی تأمین اجتماعی ۱۴۰۳

تبصره ۱: منبع سوالات معارف اسلامی از کتاب‌های: اندیشه‌های سیاسی مقام معظم رهبری - معارف اسلامی در آثار شهید مطهری (ره) - اخلاق اسلامی (برگرفته از آثار آیت الله محمد تقی مصباح یزدی) خواهد بود.

تبصره ۲: جزوه آشنایی اجمالی با سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بخش «شناخت تأمین اجتماعی» در پروفایل داوطلبان بارگذاری گردیده است.

ب – آزمون اختصاصی و تخصصی

علاوه بر آزمون عمومی، آزمون اختصاصی و تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد، منابع آزمون اختصاصی و تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر مندرج در همین دفترچه صورت می‌پذیرد.

تذکر: تمام سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی و تخصصی به صورت چهار گزینه‌ای است و به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات (عمومی و اختصاصی و تخصصی) یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 728513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.