تداوم هوای بارانی تا روز شنبه در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی اوج بارش‌ها در مناطق غربی و مرکزی طی امروز تا اواسط جمعه و در قسمت‌های شرقی استان از اواخر امروز تا اواسط روز شنبه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _پنج‌شنبه بیست و ششم بهمن_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تأثیرات این سامانه بارشی را به تناوب تا اواخر روز شنبه در استان نشان می‌دهد که سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط تا شدید همراه با تند بادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق استان خواهد شد.

وی افزود: اوج بارش‌ها در مناطق غربی و مرکزی طی امروز تا اواسط جمعه و در قسمت‌های شرقی استان از اواخر امروز تا اواسط روز شنبه خواهد بود، بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمالی، شمالِ شرقی، شرقی و جنوبِ شرقی و ارتفاعات خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: بارش برف در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی مناطق نیز دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس در این ایام مواج همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

سبزه‌زاری خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته رامهرمز با ۲۸.۶ و دهدز با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۲۷.۴ و حداقل آن به ۱۷.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 728503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.