ارتقای بودجه پیشنهادی شهرداری اصفهان در شورای شهر / تعدیل هزینه‌های جاری و نگهداری شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه ۲۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی که توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر تقدیم شد و شامل حدود ۳۰ درصد اعتبارات جاری و ۷۰ درصد عمرانی بود، تا کنون که در جلسات نهایی هستیم به عدد ۳۰ هزار و ۵۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است.

‌سید امیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: ابتدای بهمن سال جاری بودجه شهرداری اصفهان برای سال ۱۴۰۳ به شورا تقدیم شد و در یک ماه گذشته این بودجه در کمیسیون‌های تخصصی، بخش‌های مختلف، کمیسیون‌های مشترک و سپس در جلسات تلفیق مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس سیاست‌هایی که اعضای شورای اسلامی شهر برای پیشرفت و آبادانی اصفهان در نظر گرفتند، موارد مختلف بررسی و اعداد و ارقام تعدیل یا اعداد و پروژه‌های جدیدی مدنظر قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در مجموع بودجه ۲۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی که توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر تقدیم شد و شامل حدود ۳۰ درصد اعتبارات جاری و ۷۰ درصد عمرانی بود، تا کنون که در جلسات نهایی هستیم به عدد ۳۰ هزار و ۵۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در این بررسی‌ها بعضی اقدامات شاخص از جمله مباحث مربوط به محیط زیست، حمل‌ونقل پاک، شهر هوشمند، زیرساخت‌های شهر، حوزه فرهنگی و رویدادهای شهری اضافه شده است و اعتبارات مناسبی را به خود اختصاص داده است و امیدواریم با توجه به تأکیدات شورای اسلامی شهر در هر بخش این بودجه‌ها مسیر اجرای درست را در پیش بگیرد.

سامع بیان کرد: در این جلسات تعدیل هزینه‌های جاری و نگهداری شهر و ارتقا بهره وری و کارآمدی در اقدامات شهرداری مدنظر بود که بر مبنای برنامه ۱۴۱۰ شهرداری مورد بررسی قرار گرفت. در مجموع بررسی‌های انجام شده شامل کاری چند وجهی بود که امیدواریم در بخش‌های مختلف شاهد خدمات با کیفیتی به مردم شهر و همه مردم ایران اسلامی و گردشگران خارجی که به اصفهان سفر می‌کنند، باشیم.

وی اظهار کرد: بودجه بررسی شده در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مطرح می‌شود و با تصویب آن، ان شاء الله از آفتاب خورشید اول فروردین ۱۴۰۳ برنامه شهرداری برای اجرا روی میز خواهد بود.

کد خبر 728494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.