انتقال ضایعات‌فروشان ارومیه به خارج از محدوده شهر عملیاتی می‌شود

عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون نظارت و شفافیت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمام ضایعات‌فروشان سطح شهر ارومیه حداکثر تا یک‌سال آینده به محل تعیین شده انتقال پیدا خواهند کرد.

گلشن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با پیگیری کمیسیون نظارت و شفافیت شورای اسلامی شهر و تعامل مجموعه مدیریت شهری با اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و مساعدت‌های معاون دادستانی شهرستان ارومیه ضایعات‌فروشان کمربندی خاتم‌الانبیاء (ص)، خیابان خرمشهر و دیگر نواحی تعیین تکلیف و ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: این طرح توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام می‌شود و تمام ضایعات‌فروشان سطح شهر ارومیه حداکثر تا یک سال آینده به محل تعیین شده انتقال پیدا خواهند کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و شفافیت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ساماندهی و انتقال تمام اصناف ضایعات‌فروش حداکثر تا یک سال آینده به خارج از شهر و محل از قبل پیش‌بینی و آماده شده برای این صنف میسر شده است و آن‌ها به فعالیت و کسب‌وکار خود ادامه خواهند داد.

نوروزی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های اصلی شورای شهر، ساماندهی مشاغل مزاحم سطح شهر است، خاطرنشان کرد: با همکاری و هم‌افزایی‌های بین دستگاه‌های ذی‌ربط و تلاش‌های معاونت خدمات شهری شهرداری پس از چندین سال شاهد ساماندهی ضایعات‌فروشان در سطح شهر خواهیم بود و چهره بصری شهر به‌ویژه در ورودی شهر برای استقبال مسافران مناسب‌تر خواهد شد.

کد خبر 728436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی رسولی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    خیلی عالی ممنون از لطف شما خبر خوشحال کننده ای بود