محورهای مواصلاتی کرمانشاه باز اما لغزنده است

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از باز بودن تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با بارش سنگین باران، همه محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالحسین زارع امروز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی قوی در جو استان کرمانشاه تمام محورهای استان لغزنده، اما باز و تردد روان در جریان است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی را در دستور کار داشته باشند، زیرا در بارش‌ها دید رانندگان کاهش پیدا می‌کند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: هم‌استانی‌های کرمانشاهی از سفر غیرضروری خودداری و در صورت سفر قبل از حرکت اطلاعات را از آخرین وضعیت جاده‌ها و راه‌های استان از طریق سامانه ۱۴۱ کسب کنند.

زارع ادامه داد: رانندگان در صورت ضرورت سفر در مناطق کوهستانی با توجه به احتمال ریزش کوه‌ها احتیاط کنند.

وی تاکید کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، پتو، البسه گرم و به ویژه سوخت کافی از الزامات سفر ضروری در زمان فعالیت این سامانه بارشی است.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از رانندگان خواست در زمان کنار زدن خودروها در زمان توقف احتیاط کنند.

زارع تصریح کرد: هر کجا آب‌گرفتگی، انسداد محور و موارد مشابه در جاده‌های استان مشاهده شد، هم‌استانی‌ها می‌توانند به سامانه ۱۴۱ و ۱۱۰ اطلاع دهند تا عوامل راهداری و همکاران پلیس راه در محل حضور پیدا کنند.

کد خبر 728429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.