محدودیت‌های ترافیکی بازی تیم فوتبال سپاهان اصفهان و الهلال عربستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی بازی فوتبال بین تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان در شهر اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اصغر زارع ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی موفقیت برای تیم سپاهان اصفهان در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: با توجه به برگزاری دیدار حساس مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و الهلال عربستان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، امروز محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی توسط پلیس راهور اصفهان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان شهر اصفهان اعمال می‌شود.

وی افزود: بر این اساس تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از ساعت ۱۶ تا ۲۳ روز پنجشنبه _بیست‌وششم بهمن_ از میدان امید (ورودی شمال شهر از سمت خیابان زینبیه) به سمت میدان تاکسیرانی در بلوار آسمان در مسیر غرب به شرق و بالعکس - میدان تاکسیرانی به سمت میدان المپیک در بلوار فرزانگان در هر دو مسیر شرق به غرب و بلعکس ممنوع است و رانندگان این نوع وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین میدان امید به سمت شهر حبیب‌آباد شهرستان برخوار برای تردد خود استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین از پل سلیمان خاطر به سمت پل شریعتی و میدان المپیک نیز ممنوع است و پل سلیمان خاطر به سمت آزادگان و شهرستان‌های خمینی‌شهر و نجف‌آباد به عنوان مسیر جایگزین این خودروها تعیین شده است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه با توجه به تراکم ترافیک در محدوده‌های مذکور محدودیت‌های موقت و دائم نیز اجرا خواهد شد، اظهار داشت: رانندگان ضمن همکاری و همراهی با مأموران پلیس در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 728427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.