برخورد با تبلیغات غیرقانونی و غیرمتعارف

فرماندار کرمان گفت: کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان با هماهنگی مقام قضایی با تبلیغات غیرمتعارف و غیرقانونی داوطلبان برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری، علی بابایی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات کرمان اظهار کرد: تعداد قابل توجهی کاندیدای نمایندگی مجلس در شهرستان کرمان از جریانات مختلف سیاسی، اعلام حضور کرده‌اند که نویدبخش انتخاباتی پرشور و رقابتی است و زمینه مشارکت بالای شهروندان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه فرصت تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه، سوم اسفند آغاز و تا نهم اسفند ادامه خواهد داشت، افزود: هر نامزد می‌تواند در هر حوزه انتخاباتی، یک ستاد اصلی دایر کند و در هر شهر، روستا و یا منطقه شهری نیز ستاد فرعی داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان پیرامون تبلیغات انتخاباتی نامزدها گفت: تبلیغات در فضای حقیقی موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود که جهت حفظ زیبایی شهر، رعایت حقوق شهروندان و نامزدها، به‌طور قطع باید در چارچوب قوانین و در محل‌های تعیین شده توسط شهرداری اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان، با هماهنگی مقام قضائی با تبلیغات غیرمتعارف و غیرقانونی داوطلبان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 728418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.