اجرای عملیات تسطیح و پاک‌سازی زمین‌های بایر در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: عملیات رفع خطر از بناهای مخروبه و تسطیح و پاک‌سازی زمین‌های بایر بر اساس ماده ۱۱۰ و بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در این منطقه اجرایی شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پاک‌سازی زمین‌های بایر با هدف ارتقای سلامت و بهداشت محیط شهری، رفع مشکلات زیست‌محیطی، آراستن چهره شهری و تأمین رفاه و آسایش شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است و با بازدیدهای هفتگی، اولویت‌بندی نسبت به پاک‌سازی و تسطیح آن‌ها شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه عملیات تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر بر اساس ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها به‌صورت مستمر در سطح منطقه ادامه دارد، افزود: به‌منظور آراستگی سیما و منظر شهری نخاله‌های رها شده کوچه جنتی در کوچه دوازده امامی واقع در خیابان قدس و بن‌بست کاشفی در کوچه شهید اکبر خیزالهی واقع در خیابان عشوریون جمع‌آوری و این معابر پاک‌سازی و تسطیح شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: با تلاش واحد پیشگیری از تخلفات شهری عملیات رفع خطر از بناهای مخروبه با خطر قریب‌الوقوع در خیابان سردار حجازی ورودی محله مهدیه جنب مسجد الهادی، خیابان بهشت کوچه رحیم و رحمت‌الله نصرآزادانی، آتشگاه محله آزادان بعد از مسجد الحسین و آتشگاه بعد از خیابان سردار حجازی انجام شد.

قاضی‌عسگر گفت: اجرای ماده ۱۱۰ و بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها به‌منظور پاکیزگی، تعمیرات ضروری، رفع خطر و محصور کردن زمین یا بناهای مخروبه غیرمناسب یا نیمه‌تمام واقع در محدوده منطقه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مرحله از اجرای این طرح به‌منظور جلوگیری از دپوی خاک و نخاله، ۱۳۵۰ متر مربع از زمین‌های بایر و رها شده، تسطیح و پاک‌سازی شده و ۱۱ مورد نیز توسط مالکان جمع‌آوری شده است.

کد خبر 728412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.