بازآماد ۱۱ فروند هواپیمای شکاری و ترابری

۱۱ فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دورن شیراز بازآماد و به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش (۳ فروند pc۶، ۴فروند سوخو ۲۴، یک فروند ایلوشین و ۳ فروند c۱۳۰) در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز به دست متخصصان و نخبگان این پایگاه هوایی بازآماد و با حضور امیر سرتیپ واحدی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های کارکنان فنی و متخصص این پایگاه گفت: بسیار خرسندم که در جمع شما مردان مرد هستم که با وجود کمبودها و تحریم‌ها کاری کردید کارستان. شما بزرگواران ثابت کردید پای انقلاب و رهبری ایستادید.

وی با اشاره به این‌که «دلیرمردان نیروی هوایی ارتش کارنامه خوبی در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت داشته‌اند»، افزود: خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو در روزهای نخست جنگ با اجرای عملیات‌های متعدد و مختلف چنان ضرب شستی به دشمن نشان داد که همان اوایل پی به اشتباه محاسباتی خود برد. این کارها با دستان پرتوان شما متخصصان متعهد انجام شده است، دست همه شما را با افتخار می‌بوسم؛ چرا که شما غیورمردان ثابت کردید که یک سرباز مخلص و پشتیبان ولایت هستید.

واحدی با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن تلاش دارد انتخابات را کمرنگ جلوه دهد؛ چراکه هدفش نابودی کشورمان است و باید مواظب جنگ ترکیبی دشمن باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 728411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ismail DE ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    حمله دزدان دریایی در دریای سرخ برای رسیدن به منطقه فارس چگونه دروازه های شمالی دریای سرخ را باز کردند . . چگونه حمله از دریای سرخ آغاز شد. تا به دریاهای فارس برسیم یمن با دزدان دریایی انگلیسی میجنگد مقابله با حمله وحشتناک از دریای سرخ