بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ مدیریت شهری کرج خبر داد و گفت: بودجه سال آینده حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است از این مقدار ۱۴ هزارو ۹۱۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و پنج هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان در حوزه جاری پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، عمار ایزدیار در پایان جلسه رسمی صدوپنجاه‌وپنجم شورای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری کرج پس از برگزاری چندین جلسه کارشناسی در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، سرانجام امروز در صحن علنی شورا مطرح و تصویب شد.

وی افزود: بودجه سال آینده حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است از این مقدار از این مقدار ۱۴ هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و پنج هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان در حوزه جاری پیش‌بینی شده است و سال آینده شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه‌های عمرانی شهر کرج خواهیم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: امروز اعضای شورا با صدور مجوز حفر ۲۱ حلقه چاه با هدف بهره‌برداری آبفای استان البرز (در محدوده شهر کرج) موافقت کردند تا بر اساس آن آبفا بتواند در زمان تنش آبی نسبت به تأمین آب شرب شهروندان اقدام کند.

ایزدیار گفت: به درخواست اهالی محله گلدشت در منطقه ۶ شهرداری و بازدید میدانی جمعی از اعضای شورا، پیشنهاد حفر یک حلقه چاه در پارک آن محله داده شد.

وی افزود: امروز نسبت به رفع مشکل اعضای شرکت تعاونی مسکن دانشگاه خوارزمی اقدام شد و اعضای شورا نسبت به روند صدور پروانه که از سال ۹۹ متوقف شده بود، مساعدت کردند.

کد خبر 728405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.