ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الهلال

تیم فوتبال سپاهان امشب در سخت​‌ترین دیدار خانگی فصل خود به مصاف مدعی اصلی فتح جام در لیگ قهرمانان آسیا می‌​رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک‌هشتم نهایی با قرعه‌ای سخت روبه‌رو شد و باید به مصاف الهلال عربستان که به نوعی مدعی اصلی قهرمانی این فصل به‌شمار می‌رود، برود.

شاگردان مورایس نیم‌فصل نخست لیگ برتر را در حالی به پایان رساندند که اتفاقات و حواشی عجیب اطراف تیم در آن مقطع موجب سه شکست متوالی و از دست رفتن صدرنشینی در آن مقطع شد. با این وجود، تیم در یک ماه و نیم تعطیلات با اردوی خوبی که در قطر داشت به آرامش خوبی رسیده است و کاملاً آماده جدال با الهلال عربستان است.

سپاهان برای دیدار با الهلال عربستان مصدومی ندارد، اما محمد جواد حسین‌نژاد و هادی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

بازگشت یزدانی به ترکیب اصلی

با محرومیت هادی محمدی و جذب‌نشدن مدافع وسط دیگری در نیم‌فصل، سیاوش یزدانی که اتفاقاً در فرم مطلوبی نیز قرار دارد، کنار محمد دانشگر زوج دفاعی سپاهان را تشکیل خواهند داد. در چپ و راست نیز همچون دیدارهای نیم‌فصل نخست این رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور هستند که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند. پیام نیازمند سنگربان سپاهان در این دیدار خواهد بود که به دنبال ثبت سومین کلین شیت در لیگ قهرمانان آسیای این فصل است. در خط دفاع امید نورافکن و محمد قربانی دیگر مهره‌های مورایس به‌شمار می‌روند که امکان استفاده از آن‌ها هم وجود دارد.

کار سخت هافبک‌های سپاهان مقابل ستاره‌های الهلال

اکثر بازیکنان خارجی شاخص الهلال برای خط هافبک و حمله انتخاب شدند و این موضوع کار هافبک‌های سپاهان را در بازی امروز سخت می‌کند. با توجه به قدرت الهلال در میانه میدان و حضور بازیکنانی مثل ساویچ و نوس، سرمربی سپاهان احتمالاً با دو هافبک دفاعی یعنی برایان دابو و محمد قربانی بازی را شروع خواهد کرد و جلوتر از آن‌ها نیز محمد کریمی را قرار می‌دهد.

با توجه به غیبت حسین‌نژاد، مورایس انتخاب‌های محدودی برای خط میانی دارد و در این بین تنها امید نورافکن می‌تواند گزینه جایگزین برای نفرات بالا باشد. مورایس اگر بخواهد ترکیب هجومی‌تری انتخاب کند، باید از بین سه کریمی، دابو یا قربانی یک نفر را نیمکت‌نشین می‌کند و از فرشاد احمدزاده در خط هافبک استفاده می‌کند تا رضا شکاری، آریا یوسفی یا حتی علی‌اصغر اعرابی در سمت چپ خط حمله به کار گرفته شوند.

آقای گل‌های ایران برابر بهترین تیم آسیا

در خط حمله سپاهان مطابق انتظار رضا اسدی در سمت راست و شهریار مغانلو در نوک حضور خواهند داشت، اما علامت سوال در سمت چپ است که احتمال می‌رود فرشاد احمدزاده با توجه به تجربه‌اش در آن سمت قرار گیرد. با این وجود این احتمال هم وجود دارد که احمدزاده به خط هافبک منتقل شود تا با اضافه شدن یک وینگر چپ، ترکیب سپاهان تهاجمی‌تر شود.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر الهلال عربستان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

کد خبر 728373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.