برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در کردستان با حضور ۲۰ کشور دنیا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با حضور ۲۰ کشور دنیا به میزبانی استان کردستان در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علی نوری شامگاه _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در سومین جلسه اقتصاد دانش‌بنیان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: تولید ثروت بدون توجه به اقتصاد دانش‌بنیان محکوم به شکست است، بنابراین ایجاد زیرساخت ارتباطی با رویکرد فناوری اولویت اصلی است.

وی بر لزوم آموزش دانش‌بنیان تاکید کرد و افزود: باید آموزش دانش‌بنیان در بخش صنعت کردستان کاربردی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، تأمین زمین را بزرگترین مشکل شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و تصریح کرد: نیاز است زمین‌های چند هکتاری مدنظر از سوی راه و شهرسازی به پارک علم و فناوری اختصاص یابد.

نوری خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در کردستان برگزار می‌شود که از کشورهای مختلف در این همایش حضور می‌یابند و پارک علم و فناوری نیز باید بخشی از این همایش را در اختیار بگیرد.

وی در خصوص تولید محصولات شاخص شرکت‌های دانش‌بنیان، اضافه کرد: محصولات باید به تفکیک معرفی شوند و از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده شود.

کد خبر 728344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.