گسترش خدمات رفاهی، توطئه و تفرقه‌افکنی دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با گسترش خدمات رفاهی علاوه بر افزایش سطح امید به زندگی، توطئه دشمنان نیز در ایجاد ناامیدی و تفرقه‌اندازی خنثی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در دیدار با مدیرعامل و هیئت رئیسه شرکت گاز استان کردستان، اظهار کرد: در بخش گاز و در زمینه توسعه خدمات گازرسانی، در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان اقدامات بسیار خوبی توسط شرکت گاز استان کردستان صورت گرفته است و اکنون مردم استان در زمینه تأمین انرژی برای مصارف خانگی و صنعتی به رفاه مطلوبی دست یافته‌اند و هیچ دغدغه‌ای برای تأمین انرژی ندارند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و دعای خیر آن‌ها انرژی مثبت را در جامعه نشر می‌دهد، افزود: با گسترش خدمات رفاهی علاوه بر افزایش سطح امید به زندگی، توطئه دشمنان نیز در ایجاد ناامیدی و تفرقه اندازی خنثی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: یکی از معضلات سازمان‌های ناکارآمد، کم‌کاری است که موجب می‌شود اهداف موردنظر سازمان‌ها محقق نشود و دومین معضل عدم پاسخگویی است که این امر باعث نارضایتی و ایجاد التهاب در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: شرکت گاز استان کردستان با عملکرد مطلوب و بسیار عالی، سرآمد سازمان‌های استان کردستان است که می‌توان با مشاهده حجم اقدامات انجام شده، صحت آن را سنجید و در مدت حضور اینجانب در استان کردستان هیچگونه شکایت یا گلایه‌ای از شرکت گاز استان کردستان دریافت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای را برای افزایش رفاه در مناطق دوردست و کم برخوردار انجام داده است که می‌توان به شاخص‌ترین آن‌ها که گاز طبیعی است اشاره کرد که به دورترین مناطق مرزی در شهرستان‌های مریوان و بانه رسیده و در زمستان‌های سرد و کوهستانی منازل هموطنان غیور در نقطه صفر مرزی را گرم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: این گسترش خدمات نیاز به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مضاعفی دارد تا زحمات دولتمردان تلاشگر را منعکس کند.

کد خبر 728325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.