بودجه شهرداری سنندج باید براساس درآمدهای واقعی تنظیم شود

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج گفت: بودجه سال آینده شهرداری سنندج باید براساس درآمدهای واقعی تنظیم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جبار زندی شامگاه _چهارشنبه، بیست‌وپنجم بهمن_ در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج که به بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری سنندج اختصاص داشت، اظهار کرد: ما بر این امر توافق داریم که با بودجه کم نمی‌توان آنچنان که شایسته است فعالیت کرد، اما مسئله مهم این است که درآمدها باید شفاف و واقعی باشد.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری سنندج باید بر اساس درآمدهای واقعی تنظیم شود، افزود: خواهان کم کردن سقف اعتبارات کارهای فرهنگی، عمرانی، حمل و نقل، ترافیک و گردشگری نیستیم، اما تاکید می‌کنیم که باید درآمدزایی ایجاد شود چون به مردم متعهد هستیم.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با اشاره به اولویت قرار دادن حق و حقوق کارکنان در بودجه سال آینده شهرداری، گفت: حق و حقوق قشر خدوم و زحمت‌کش کارگر و کارکنان مجموعه مدیریت شهری باید سرفصل بودجه سال آینده شهرداری قرار گیرد، چرا که تأمین معیشت کارکنان می‌تواند در خدمتگزاری بهتر، مؤثر واقع شود.

زندی در ادامه با اشاره به وضعیت پسماند شهر سنندج و اهمیت موضوع تفکیک زباله، اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت پسماند و تفکیک زباله از دیرباز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و مستقیماً با مسئله بهداشت محیط در ارتباط است، انتظار می‌رود همچون مسئله حق و حقوق کارکنان این مهم نیز در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تصویب بودجه سالانه شهرداری‌ها در حوزه اختیارات شوراهای شهر است و اعضای شورای شهر به عنوان منتخبان و معتمدان مردم در این پارلمان محلی بر اساس حساسیت موضوع، با نیازسنجی‌ها و برگزاری جلسات مستمر کارشناسی شده نسبت به سرانجام رساندن این مهم در تلاش هستند که امید می‌رود بودجه‌ای که تصویب می‌شود رضایت مجموعه شهر و شهرداری را به همراه داشته باشد.

کد خبر 728315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.