دولت از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نمی‌کند

استاندار کردستان گفت: هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان نداریم و ما تنها بستر و تمهید لازم را برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _چهارشنبه، بیست‌وپنجم بهمن_ در همایش تکریم علما و روحانیون استان که با موضوع نقش علما و روحانیون در مشارکت حداکثری در انتخابات، در باب جهاد تبیین برگزار شد، اظهار کرد: تبیین‌گر باید مشرف بر اوضاع باشد و با شناسایی شرایط درست، تحلیل مناسب و جامعی بر اوضاع در جهان و منطقه داشته باشد.

وی افزود: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی هیچ رسانه و هیچ دوست و دشمنی در دنیا نیست که قدرت ما را انکار کند، چرا که کشوری به نام ایران یکی از محورهای اثرگذار بر تمام معادلات جهانی و منطقه‌ای است.

استاندار کردستان با بیان اینکه کشور ما در سال‌های گذشته کشوری وابسته بود، گفت: امروز در سایه انقلاب اسلامی، ایران به ابرقدرتی در عرصه نظامی و دفاعی تبدیل شده است.

زارعی‌کوشا ادامه داد: مصداق برای تبیین در کشور ما بسیار است و باید مخاطب خود را در جریان بگذاریم و مراقبت کنیم اسیر سیطره رسانه‌ای دشمن نشویم.

وی با اشاره به اینکه ما دولتی را بر سر کار داریم که به دنبال پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری است، گفت: اعتماد به نفس ملی لازمه توفیق در عرصه جهانی است و دولت سیزدهم و رئیس جمهور ما در حالی که خود را سرباز رهبری و خادم ملت می‌داند، اما در صحنه‌های بین‌المللی با اقتدار و صلابت حضور پیدا می‌کند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مشارکت مردم بیانگر پشتوانه نظام و جبهه مقاومت است و در معادلات منطقه و جهانی بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: مراقبت کنیم دسیسه‌گران رسانه‌ای، مردم را مأیوس نکنند.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: انتخابات نمادی از پشتوانه مردمی است و قطعاً انتخاب شایستگانی که به مسیر انقلاب اعتقاد دارند در تعالی و رسیدن به رشد و توسعه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه طرفدار هیچ نامزد و یا شخص خاصی در انتخابات نیستم، تاکید کرد: هیچ مدیری اجازه و حق مخالفت یا طرفداری از هیچ کاندیدایی در هیچ حوزه انتخابیه‌ای ندارد.

استاندار کردستان، ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات سالم را وظیفه مجموعه دولت، استانداری، فرمانداری‌ها، تمام دستگاه‌های دولتی و اجرایی اعلام کرد و گفت: هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان نداریم و ما تنها بستر و تمهید لازم را برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم می‌کنیم.

کد خبر 728310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.