هفتمین برد متوالی تیم شهرداری ارومیه در رقابت‌های لیگ برتر والیبال

تیم والیبال شهرداری ارومیه در یک دیدار نفس‌گیر و بسیار حساس توانست در هفتمین هفته متوالی دوباره پیروزی را تجربه کرده و تیم پاس گرگان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال امروز _چهارشنبه، بیست‌وپنجم بهمن_ در ارومیه با دیدار حساس دو تیم رده هشتمی و هفتمی شهرداری ارومیه و پاس گرگان پیگیری شد.

در این دیدار که به میزبانی ارومیه و در ورزشگاه شش هزارنفری مملو از جمعیت این شهر و با قضاوت امید فولادی‌وندا و مهرداد شوشتری به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد، ابتدا این تیم شهرداری ارومیه بود که ست اول دیدار را با برتری ۲۵ بر ۱۸ به نفع خود به پایان رساند.

در ست دوم باز این اندیشه‌های عبدالرضا علیزاده سرمربی جوان و محبوب تیم شهرداری بود که توانست برتری خود را در میدان بازی نشان داده و با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۸ تیم پاس گرگان را به شکست بکشاند.

سومین ست این دیدار شش امتیازی از لحاظ حساسیت رده‌بندی با تلاش بازیکنان گرگانی و تغییر تاکتیک از سوی سرمربی پاس گرگان پیگیری شد که نتیجه آن ۲۵ بر ۲۳ به نفع تیم میهمان شد تا تعیین پیروز این دیدار به ست چهارم کشیده شود.

در چهارمین ست این دیدار ابتدا این تیم پاس گرگان بود که توانست در امتیازات اول با برتری مطلق پیش رفته و نتیجه دیدار را پنج بر صفر کند که شهرداری ارومیه پس از پنجمین امتیاز با اشتباه محمدرضا غفاری در سرویس زنی به امتیاز اول دست یافت.

در ادامه نتیجه دیدار با امتیازهای ۹ بر ۶ و با اختلاف سه امتیاز ادامه یافت اما در سیزدهمین امتیاز بود که شهرداری ارومیه توانست ست چهارم این دیدار را به تساوی بکشاند، اما این تساوی مدت زیادی دوام نیاورده و پاس گرگان توانست نتیجه را ۱۶ بر ۱۳ به نفع خود کند و تا امتیاز بیستم این اختلاف سه امتیازی به نفع پاس گرگان ادامه داشت و در ادامه این اختلاف در امتیاز ۲۲ به پنج امتیاز رسید.

ست چهارم علی‌رغم تعویض‌ها و وقت استراحت‌های مکرر سرمربی تیم شهرداری ارومیه در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع تیم پاس گرگان پایان یافت تا تعیین پیروز میدان به ست پنجم حواله شود.

پنجمین و آخرین ست این دیدار در میان تشویق‌های بی‌امان و تمرکزبرافکن هواداران ارومیه‌ای با کسب اولین و دومین امتیاز از سوی شهرداری ارومیه پیگیری شد و در نتیجه چهار بر یک بود که سرمربی پاس گرگان تن به وقت استراحت داد تا از افزایش اختلاف بین امتیازت دو تیم جلوگیری کند.

در ادامه این ست این تیم پاس گرگان بود که توانست در هفتمین امتیاز نتیجه را به تساوی بکشاند و این تساوی در امتیازهای دهم، یازدهم و دوازدهم نیز تکرار شد، اما در ادامه این تیم شهرداری ارومیه بود که توانست برتری خود را بر حریف با استفاده از جو سالن دیکته کرده و ست پنجم را با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به پایان رسانده و در ست شماری نیز با نتیجه سه بر دو تیم پاس گرگان را با شکست راهی خانه کند.

کد خبر 728303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.