قدردان جانبازان هستیم/ شرایط جانباز برای انسان عادی قابل درک نیست

شهردار اصفهان با بیان اینکه اعیاد فرخنده ماه شعبان بهانه‌ای برای خداقوت به خانواده جانبازان و فرزندان شهدای کارکنان شهرداری اصفهان است، گفت: درباره کسی که در راه خداوند جهاد کرده و جانباز شده است، هرچند که بگوییم درک می‌کنیم، فقط ادعای آن را داریم، زیرا درک شرایط جانباز برای یک انسان سالم ممکن نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در آئین تجلیل از همکاران جانباز و فرزندان شهدای کارکنان شهرداری اصفهان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: این ایام را خدمت خانواده بزرگ شهرداری اصفهان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه این اعیاد فرخنده بهانه‌ای برای خداقوت به خانواده جانبازان و فرزندان شهدای کارکنان شهرداری اصفهان است، افزود: حضور جانبازان در این آئین مایه مباهات و افتخار است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه قدردان و قدرشناس جانبازان هستیم، خاطرنشان کرد: جانبازان و فرزندان شهدای کارکنان شهرداری، سرمایه، ارزش و قیمت شهرداری هستند و امیدواریم بتوانیم در خدمت آن‌ها باشیم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه هر کاری انجام دهیم به هیچ عنوان جبران شرایط، زحمات و خدمات جانبازان نیست، ادامه داد: درباره کسی که در راه خداوند جهاد کرده و جانباز شده است، هر چند که بگوییم درک می‌کنیم، فقط ادعای آن را داریم، زیرا درک شرایط جانباز برای یک انسان سالم قابل امکان نیست.

کد خبر 728292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.