تکریم جانبازان نباید محدود به روز جانباز باشد

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه باید قدردان اهتمام و جانفشانی جانبازان باشیم، گفت: تکریم جانبازان نباید محدود به روز جانباز و ایام ویژه باشد، بلکه ما در تمام طول سال باید ضمن سرکشی و تجلیل از جانبازان، از تجربه‌های ارزشمند آن‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن محمدحسینی در دیدار و تجلیل از جانبازان پیشکسوت دفاع مقدس همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ره) و روز جانباز اظهار کرد: نقش عشق به مردم، ایران اسلامی و ولایت در بدن جانبازان هویدا است؛ آن‌ها با بدن خود سپر بلای ایران اسلامی و مردم شدند تا دشمن نتواند بر آن‌ها مسلط شود.

وی با بیان اینکه جانفشانی و معرفت و غیرت را باید از جانبازان آموخت که رهروان صدیق شهدا هستند، افزود: جانبازان بهترین یادگاران شهدا در عصر حاضر هستند که می‌توانند ما را با ارزش‌ها و معارف شهدا آشنا سازند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه باید قدردان اهتمام و جانفشانی جانبازان باشیم، خاطرنشان کرد: تکریم جانبازان نباید محدود به روز جانباز و ایام ویژه باشد، بلکه ما در تمام طول سال باید ضمن سرکشی و تجلیل از جانبازان از تجربه‌های ارزشمند آن‌ها استفاده کنیم.

تکریم جانبازان نباید محدود به روز جانباز باشد

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به جانبازان سر افراز منطقه ۱۱ توسط امام جمعه

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت علمدار کربلا ضمن تبریک روز جانباز با اشاره به این نکته که ارج نهادن به مقام این بزرگان با توجه به رشادت‌ها و دلیری ایشان از امور واجب و کاری بس پسندیده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده است و باید درخور این عزیزان از آن‌ها قدردانی کرد، همچنین جانبازان و همسرانشان که صبورانه در دوران دفاع مقدس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ماندند، بهترین الگو برای ما هستند و باید بر مقام آن‌ها ارج نهاده شود /.

وی تاکید کرد: جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه و خاطرات مجسّم سال‌هایی هستند که درهای آسمان به روی عاشقان باز بود و فرشتگان در آسمانِ زمین گرم گلچینی بودند.

تکریم جانبازان نباید محدود به روز جانباز باشد

به گزارش ایمنا، در این دیدارها که با حضور حجت الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، حسن محمدحسینی مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان، سرگرد واقفی فرمانده بسیج حوزه حمزه سید، قوچانی ریاست بنیاد شهید منطقه یک اصفهان همراه بود، از مقام شامخ ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس از جمله جانباز سرافراز اکبر ذبیحی جانباز ۶۵ درصد، حاج سید فتاح صدیقی جانباز ۵۰ درصد، سید مرتضی میری جانباز ۶۰ درصد تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 728270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.