پایتختی شاهین‌شهر برای هوش مصنوعی چشم‌انداز مدیریت شهری است

شهردار شاهین‌شهر گفت: امیدوارم در آینده نزدیک شاهین‌شهر به پایتخت هوش مصنوعی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سعید ابریشمی‌راد امروز _چهارشنبه بیست و پنجم بهمن_ در دومین همایش هوش مصنوعی که در سالن شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد، با بیان اینکه سخنان حضرت علی (ع) در نهج‌ البلاغه کلیدواژه‌های مدیریتی برای ابد است، اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) در یکی از خطبه‌های نهج‌البلاغه حقیقت حق را تعریف کرده و اکنون پس از گذر بیش از یک‌هزار و چهارصد سال در عصری که متاورس و هوش مصنوعی به علم شبیه سازی موجودات دست یافته‌است، می‌توان ژرفای عمیق آن را درک کرد.

وی با اشاره به این‌که در جهان امروز مرز بین واقعیت و مجاز بسیار ظریف بوده و امکان تشخیص و تمییز آن‌ها از یک‌دیگر سخت و دشوار است، افزود: با تاکید بر تعالیم مکتب اسلام باید علاوه بر دانش و فراگیری با پذیرش تغییرات و افزایش علم و آگاهی، آن را به صورت هوشمند مدیریت کرد.

شهردار شاهین شهر با تاکید بر ایجاد شادی و نشاط در بین جوانان و نوجوانان، خاطرنشان‌کرد: نسل نوجوان و جوان آینده‌سازان ایران فردا هستند که باید با توجه به تحولات روز جهان و تغییرات علمی، اجتماعی و اقتصادی دنیا با شایستگی‌های خود میراث‌دار فخر ایرانیان باشند.

ابریشمی‌راد با اشاره به جمعیت با سواد شاهین شهر و وجه تسمیه دانش و خلاقیت برای این شهر تصریح کرد: به این منظور با هدایت صحیح ذهن‌های نخبه و جوان شاهین شهری می‌توان این شهر را در آینده نزدیک، پایتخت هوش مصنوعی کشور عنوان نمود.

به گزارش ایمنا، این همایش دو روزه، با استقبال پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان به علم هوش مصنوعی شاهین‌شهر برگزار شد.

کد خبر 728264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.