ادارات کردستان فردا پنجشنبه تعطیل شد

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان؛ ادارات استان کردستان به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز فردا پنجشنبه تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی ادارات استان در روز پنجشنبه بیست‌وششم بهمن خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

"با توجه به پیش‌بینی ورود توده هوای سرد به استان که منجر به افزایش مصرف گاز سیستم‌های گرمایشی در بخش‌های مختلف اداری و خانگی می‌شود و به منظور حفظ پایداری شبکه گاز کشور و جلوگیری از قطع گاز خانگی و ضمن تأکید بر رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و به استناد بند ۶ تصویب‌نامه شماره ۱۷۰۵۵۸/ ت ۵۹۹۰۷ ه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ هیئت محترم وزیران و رعایت ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا به پیشنهاد مدیرعامل شرکت گاز استان و با موافقت استاندار، روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ فعالیت همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان به استثنا بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و واحدهای شیفتی که طبق روال مسئول خدمات‌رسانی خواهند کرد به صورت دورکاری تعریف و تعطیل خواهد بود.

لازم به یادآوری است:

۱- برنامه استاندار کردستان در سفر به شهرستان قروه به همراه همه مدیران استان در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ و در ساعت مقرر انجام خواهد گرفت.

٢- فعالیت تمامی مراکز قضائی استان با نظر رئیس کل دادگستری استان خواهد بود.

۳- به منظور رفاه حال شهروندان فعالیت همه بانک‌های استان با ۲ ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. "

کد خبر 728255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.