قاتل ۳ شهروند صحنه‌ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که تیر ماه امسال سه شهروند صحنه‌ای را با سلاح گرم به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _چهارشنبه بیست و پنجم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی به قتل رسیدن سه مرد جوان در یکی از مناطق شهرستان صحنه در تیر ماه سال جاری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به استفاده از سلاح گرم در ارتکاب این قتل‌ها، افزود: در تحقیقات انجام شده توسط پلیس هویت قاتل که مردی ۳۶ ساله بوده، شناسایی و مشخص شد وی که دارای چهار فقره سابقه کیفری نیز می‌باشد، پس از ارتکاب قتل‌ها متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا با پیگیری و رصدهای شبانه روزی مأموران پرونده و پس از گذشت حدود هشت ماه مخفیگاه متهم شناسایی و وی در عملیاتی ضربتی که با مشارکت مأموران نوپو انجام شد، قبل از انجام هرگونه عکس‌العملی زمین‌گیر و دستگیر شد.

حاجیان با اشاره به دستگیر شدن مردی جوان که در زمینه مخفی شدن متهم با وی همکاری داشت، گفت: در بازرسی‌های انجام از محل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف، پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۵۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

کد خبر 728235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.