تامین گاز مصارف خانگی و امورات مردم در اولویت است

استاندار سمنان گفت: اولویت ما در سطح استان تامین گاز مصارف خانگی و امورات مردم است،از این رو تمهیدات لازم در قالب جلسات ستاد مدیریت بحران در سطح شهرستان ها باید اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی به استان سمنان، اظهار کرد: با توجه به افت فشار گاز در سطح کشور و به تبع آن در استان سمنان به منظور مدیریت اقدامات و موارد در تمام سطوح، مدیریت مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف گاز در تمام بخش‌های اداری، صنعت و خانگی از موارد ضروری و حائز اهمیت است.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی امروز به واسطه شکست‌های متعدد و نزدیکی به ایام انتخابات برای دستیابی به اهداف شوم خود دسیسه‌چینی‌های متعدد خواهند کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ابلاغی ملی در خصوص فعالیت صنایع، لازم است تا به منظور مدیریت امور و عدم قطعی در برهه فعلی و افت فشار گاز، نظارت بر فعالیت صنایع به صورت مستمر انجام گیرد.

هاشمی تصریح کرد: دهیاران روستاهای استان نیز با هماهنگی با گازبان‌ها، موارد مرتبط با مدیریت مصرف گاز را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: اولویت ما در سطح استان تأمین گاز مصارف خانگی و امورات مردم است، از این رو تمهیدات لازم در قالب جلسات ستاد مدیریت بحران در سطح شهرستان‌ها اتخاذ شود.

استاندار سمنان گفت: نظارت بر عملکرد ادارات، مراکز آموزش و همچنین صنایع استان به منظور مدیریت مصرف گاز در برهه فعلی از دیگر مواردی است که باید مدنظر باشد.

هاشمی در ادامه اظهار کرد: به منظور تأمین نیاز مردم در بخش نان، آمادگی لازم در سطح نانوایی‌ها برای پخت نان با سوخت جایگزین در صورت لزوم مدنظر قرار داشته باشد.

کد خبر 728219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.