استان اردبیل از استان‌های برتر گرشگری کشور است

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان اردبیل از استان‌های برتر گرشگری کشور است و جاذبه‌های ویژه‌ای دارد که اردبیل را به یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جواد واحدی امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در بازدید از غرفه استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: استان اردبیل از استان‌های برتر گردشگری کشور هست و جاذبه‌های ویژه‌ای دارد که اردبیل را به یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور تبدیل می‌کند.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت میراث فرهنگی افزود: استان اردبیل که استان چشمه‌های جوشان است، جاذبه‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی دارد و همین موضوع اردبیل را سرآمد گردشگری کشور کرده است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه استان اردبیل با قدرت حضور پیدا کرده است و کار فاخری که انجام داده‌اند و از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری دعوت کرده‌اند که در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

واحدی ادامه داد: در غرفه استان اردبیل نسبت به سال گذشته هم بهتر عمل کرده‌اند و سرمایه‌گذاری‌های خوبی هم در این یک سال در استان انجام شده است و به نظر می‌رسد استان اردبیل سرآمد کشور در بحث جذب گردشگر باشد.

کد خبر 728214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.