ولایت‌ فقیه بزرگترین دارایی کشور است

فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی آذربایجان‌غربی گفت: ولایت‌ فقیه بزرگترین دارایی کشور است و امامین انقلاب به پشتوانه ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انواع دسیسه‌ها را خنثی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار اسمعلی خلیل‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در مراسم بزرگداشت روز پاسدار و روز جانباز که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اگر امام حسین (ع) قیام نمی‌کردند بدون تردید اکنون اثری از دین اسلام باقی نمانده بود.

وی با برشمردن نقش نهضت عاشورا در جامعه اسلامی افزود: امام حسین (ع) بودند که با انقلاب خود این دین آسمانی را حفظ کردند.‌

فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی آذربایجان‌غربی، الگوی پاسداران را امام حسین (ع) دانست و گفت: پاسداران امام سوم شیعیان را برای خود الگو قرار داده‌اند و برای حفظ کشور، نظام و انقلاب در مواجهه با انواع تهدیدها گام برداشته‌اند.

خلیل‌زاده تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کشور را از گردنه‌های پرپیچ و خم عبور داده و از توطئه‌های زیادی نجات داده است، برای اینکه به صدق موضوع فوق پی ببریم کافی است که تاریخ پرفرازونشیب انقلاب اسلامی را مرور کنیم.

وی ولایت‌فقیه را بزرگترین دارایی کشور دانست و یادآور شد: امامین انقلاب به پشتوانه ملت بزرگ کشورمان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انواع دسیسه‌ها را خنثی کرده‌اند.

کد خبر 728212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.