توسعه زیرساخت‌ها و بازاریابی در اولویت گردشگری اردبیل قرار دارد

استاندار اردبیل گفت: دو امر اساسی توسعه زیرساخت‌ها و بازاریابی در اولویت گردشگری استان اردبیل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در بازدید از غرفه استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: گردشگری یکی از مزیت‌های مهم استان اردبیل است که می‌تواند در توسعه اجتماعی و اقتصادی استان مؤثر باشد و برای این حوزه برنامه‌های مختلفی داریم.

وی افزود: ما در استان اردبیل دو امر اساسی را در حوزه گردشگری در اولویت داریم که یکی از آن‌ها بحث توسعه زیرساخت‌ها است، چرا که با وجود همه جاذبه‌های گردشگری اگر زیرساخت وجود نداشته باشد، به‌طور قطع در جذب گردشگر دچار مشکل خواهیم شد.

استاندار اردبیل اظهار داشت: به لطف خدا در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است و پروژه‌های متعددی در حال اجراست که تا دو سال آینده ظرفیت بزرگی به زیرساخت‌های استان اضافه خواهد شد.

عاملی با اشاره به تأثیرات رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در معرفی ظرفیت‌های استان ادامه داد: موضوع دوم بازاریابی در حوزه گردشگری به‌ویژه در حوزه گردشگری خارجی است که در حوزه بازاریابی هم در یک سال گذشته که اردبیل پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو بود، اقدامات بسیاری خوبی صورت گرفته است.

استاندار اردبیل بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار در استان در حوزه گردشگری و زیرساخت‌ها افزایش پیدا کرده است و در حوزه جذب گردشگر نیز در حوزه بازاریابی گردشگری خارجی رتبه اول کشور را داریم که نشان‌دهنده درست بودن مسیر است.

عاملی خاطرنشان کرد: ما باید این مسیر را ادامه دهیم و برای سال آینده نیز برنامه‌هایی هم در حوزه بازاریابی و هم در حوزه زیرساخت‌ها داریم تا بتوانیم حوزه گردشگری را به یک فرصت مهم برای اردبیل تبدیل کنیم.

کد خبر 728203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.