استقرار آمبولانس‌های اورژانس در محورهای منتهی به یادمان‌های شهدا

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان با اشاره به فعالیت کاروان‌های راهیان نور در خوزستان گفت: با توجه افزایش تردد و حضور بازدیدکنندگان از مناطق جنگی خوزستان، آمبولانس‌های اورژانس در تمام محورهای منتهی به یادمان‌ها مستقر شده‌اند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از آنجا که خوزستان دارای مناطق جنگی زیادی است و با نزدیک شدن به عید نوروز و افزایش فعالیت‌های کاروان‌های راهیان نور جمعیت زیادی از سایر استان‌ها برای بازدید از مناطق جنگی وارد خوزستان می‌شوند.

وی افزود: برای ارائه خدمات به زائران مناطق جنگی و یادمان‌های شهدا اورژانس خوزستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در چهار یادمان شهدای هور، شهدای هویزه، فتح‌المبین و معراج درمانگاه مستقر کرده است که در دوره یادمان‌های شهدای هویزه به علت جمعیت زیاد یک اتوبوس نیز مستقر شده است.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: تمام نیروهای اورژانس و سامانه پروازی در حالت آماده‌باش قرار دارند و به محض نیاز به انجام عملیات اعزام می‌شوند.

اصل شرهانی تصریح کرد: تمام نیروهای شیفت آماده و در محورهای مواصلاتی مستقر شده‌اند، به‌نحوی که تمام مسیرهای منتهی به یادمان‌ها توسط آمبولانس‌های اورژانس پوشش داده شده است.

کد خبر 728192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.