راز ماندگاری انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت است

استاندار همدان راز ماندگاری انقلاب اسلامی را فداکاری‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: نیروهای انتظامی در کنار نیروهای امنیتی، اطلاعات، سپاه و بسیج نظم و امنیت قابل اتکایی را در کشور فراهم کرده‌اند و امروز به‌رغم دشمنی‌ها و تهدیدها امنیت در کشور برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌_ در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید محمود خداداد با بیان اینکه شهدا در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی جان خود را نثار کردند، اظهار کرد: اخلاق‌گرایی، مردم‌داری و خدمت به مردم از ویژگی‌های بارز سردار شهید خداداد بود و امید می‌رود با ورود جدی دستگاه قضائی به این پرونده همچون پرونده شهید بزرگوار علی نظری، عدالت به بهترین شکل اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار ملایر ۱۱۰۰ شهید برای استقرار و حفظ نظم و امنیت تقدیم انقلاب و اسلام کردند، افزود: راز ماندگاری انقلاب اسلامی فداکاری‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی در کنار نیروهای امنیتی، اطلاعات، سپاه و بسیج نظم و امنیت قابل اتکایی را در کشور فراهم کرده‌اند و امروز به‌رغم دشمنی‌ها و تهدیدها امنیت در کشور برقرار است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری نیز با حضور یکپارچه مردم برگزار شد، گفت: در انتخابات یازدهم اسفند مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند تا انسجام و وحدت ملی را به رخ دشمنان بکشند.

کد خبر 728158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.