پیشگیری از وقوع جرم اولویت دستگاه قضایی در انتخابات است

دبیر ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم اولویت دستگاه قضایی در انتخابات است، گفت: حضور پررنگ شرکت‌کنندگان در انتخابات، نشانه اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی است و بر عزت نظام جمهوری اسلامی خواهد افزود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علیرضا باوی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در حاشیه همایش نیروی انتظامی که با حضور بزرگان اقوام و گروه‌های مرجع و تأثیرگذار خوزستان اظهار کرد: پیشگیری از جرایم و تخلفات در جریان برگزاری انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد، به نحوی که قانون‌گذار ستادی را برای این امر در نظر گرفته است.

وی افزود: سلامت و مشارکت حداکثری، دو نکته حائز اهمیت در برگزاری انتخابات است و نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضائی در تأمین هر دو هدف نقش بسیار مؤثری دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان ادامه داد: حضور پلیس در صحنه، برخورد با متخلفان و ارائه گزارش به دستگاه‌های متولی از جمله محورهای تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز در انتخابات است.

باوی خاطرنشان کرد: اجرای صحیح قانون، موجب مشارکت حداکثری می‌شود و هیئت‌های اجرایی نیز بر اساس قانون باید وظایف خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: امیدواریم انتخابات یازدهم اسفند، انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری مردم و انتخاب نمایندگان شایسته برگزار شود.

کد خبر 728139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.