خلاصه بازی منچسترسیتی و کپنهاگن + فیلم

تیم فوتبال منچسترسیتی بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از کپنهاگن برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال کپنهاگن دانمارک و منچسترسیتی انگلیس شب گذشته _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه پارکن دانمارک و با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز بایکدیگر دیدار کردند و منچسترسیتی در پایان صاحب پیروزی سه بر یک شد.

مطابق انتظار تیم تحت هدایت گواردیولا با در اختیار داشتن مالکیت توپ، حملات متعددی را روی دروازه حریف خود پیاده کرد و در نهایت به برتری سه بر یک دست یافت. کوین دی‌بروین با یک گل و یک پاس گل ستاره سیتیزن‌ها بود هر چند مصدومیت جک گریلیش کمی کام گواردیولا را تلخ کرد.

دقیقه ۱۰ کوین دی‌بروینه پس از فشار بی‌امان، سیتیزن‌ها به حق خود رسیدند. با پاس عمقی فیل فودن، کوین دی بروین از سمت راست محوطه با شوتی دقیق دروازه کپنهاگن را باز کرد. اما دقیقه ۳۴ روی پاس اشتباه ادرسون بازیکنان حریف به توپ رسیدند. شوت اول را دیاز برگشت داد اما در ضربه ریباند متسون به زیبایی از پشت محوطه دروازه گلزنی کرد. این حمله موقعیت کپنهاگن در ۳۰ دقیقه ابتدایی بود.

دقیقه ۱+۴۵ روی سماجت کوین دی‌بروینه موقعیت گلزنی برای برناردو سیلوا ایجاد شد تا او با ضربه نوک پا، سنگربان پیش تاخته میزبان را مجازات کند و دقیقه ۲+۹۰ پس از دو موقعیت از دست رفته توسط ارلینگ هالند، با پاس دی‌بروینه، فیل فودن کار را مقابل دروازه میزبان تمام کرد.

خلاصه‌بازی کپنهاگن و منچسترسیتی

کد خبر 728069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.