سیستم مانیتورینگ و سامانه نظارت تصویری هوشمند تصفیه‌خانه آب اصفهان افتتاح شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و مدیرعامل آبفای استان اصفهان سیستم مانیتورینگ و سامانه نظارت تصویری هوشمند تصفیه‌خانه آب بابا شیخعلی اصفهان افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه این افتتاح با بیان اینکه در تصفیه خانه اصفهان آب سالم و بهداشتی برای بیش از ۴ میلیون نفر تولید می‌شود، اظهار کرد: این تصفیه‌خانه به عنوان اولین و مهمترین سامانه آبرسانی استان است که با استفاده از این تجهیز بصورت لحظه‌ای و هوشمندانه آب سالم و بهداشتی در استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به هزینه ۱۲۰ میلیاردی برای نصب و راه اندازی این سامانه هوشمند، افزود: این سامانه نظارتی در کشور بی‌نظیر است و فناوری آن را شرکت‌های داخلی تولید و نصب راه‌اندازی کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب، گفت: تصفیه و توزیع آب سالم و بهداشتی در شبکه نتیجه تلاش شبانه‌روزی در شرکت آبفا است و برای جلوگیری از قطعی آب به‌ویژه در روزهای پایانی سال و شروع فصل گرما مصرف بهینه آب را بیش از پیش باید رعایت کنیم.

کد خبر 728053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.