مهلت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا اردیبهشت ۱۴۰۳ است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان فرصت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی را اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری با بیان اینکه طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد، اظهار کرد: تمام خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار بسته تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از یارانه کالابرگ الکترونیکی تا پایان هرماه امکان‌پذیر است، افزود: استفاده از یارانه برای خرید کالاهای اساسی سلیقه‌ای است و اجباری وجود ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: اگر فرد یارانه‌بگیر تمایل داشته باشد یک ماه از این طرح استفاده کند و ماه‌های دیگر یارانه خود را به صورت نقدی استفاده کند، خللی در دریافت یارانه به وجود نمی‌آید و سبب قطع یارانه نقدی نمی‌شود.

پیشکاری خاطرنشان کرد: در این طرح خانوارهای یارانه‌بگیر تا دهک ۷ می‌توانند کالاهایی شامل شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را در طرح فجرانه خریداری کنند.

کد خبر 728048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.