خواب دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات، خواب آشفته‌ای است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش دشمن جهت شرکت نکردن مردم در انتخابات، خواب آشفته‌ای بیش نیست، دشمنان جمهوری اسلامی مزدورانی هستند که تفاوت صندوق رای با صندوق میوه را نمی‌دانند، اما برخلاف دیدگاه دشمن مردم مثل همیشه پای کار انقلاب و نظام هستند.

افشین امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرزمان که دشمن خیال می‌کند به تحقق اهداف خود نزدیک شده است و مردم در صحنه حضور پیدا نمی‌کنند، شاهد اتفاقی بسیار خیره‌کننده از جانب ملت مانند حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و گلزار شهدا کرمان هستیم.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات نشانه مردم‌سالاری دینی است، افزود: بوق‌های تبلیغاتی دشمن مدام در تلاش هستند که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: به‌طور قطع این هدف دشمن خواب آشفته‌ای بیش نیست، دشمنان جمهوری اسلامی مزدورانی هستند که تفاوت صندوق رأی با صندوق میوه را نمی‌دانند، اما برخلاف دیدگاه دشمن مردم مثل همیشه پای کار انقلاب و نظام هستند.

امیریان با اشاره به اینکه برگ برنده نظام، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است، گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سرنوشتی بود که به دست خود مردم رقم خورد و اکنون دشمنان نظام در تلاش هستند تا این نقطه قوت را به نقطه ضعف تبدیل کنند.

کد خبر 728025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.