ثبت بیش از ۲۳ میلیون تخلف رانندگی در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۲۳ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۷۶۵ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنااز اردبیل، امید نسیمی ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و چهارم بهمن_ در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور سرچم اظهار کرد: ۱۴۸ هزار و ۶۶۹ تردد سبقت غیر مجاز در محور آستارا-اردبیل ،۸۷ هزار و ۱۸۲ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۷۱ هزار و ۳۷۶ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محور اسالم-خلخال به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشته ۲۳ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۷۶۵ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در مبادی و رودی و خروجی استان ثبت شده تصریح‌کرد: در مدت یاد شده محور آستارا -اردبیل با ۲ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۱۳۰ تردد، محور اردبیل-آستارا با ۱ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۸۰ تردد و محور اردبیل-نیر با ۱ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۷۶۰ تردد جزوه محورهای پرتردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در مدت یاد شده ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۳۱۰ هزار و ۴۰۷ تردد سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند ،۲۷۹ هزار و ۲۲۶ تردد در محور گرمی- بیله سوار و ۲۶۰ هزار و ۳۶۰ تردد نیز در محور مشکین‌شهر-کنگرلو ثبت شده‌است.

نسیمی سرعت متوسطه استان را ۷۲ کیلومتر برشمرد و عنوان کرد: این میزان تردد سرعت غیرمجاز ۱۰ درصد از تردد کل استان را شامل می‌شود که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ جان خود و سایر کاربران در جاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

وی فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد گفت: از مردم خواستاریم قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

کد خبر 727983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.