عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ بهمن‌

در این بسته خبری از تعیین تکلیف بودجه ۱۴۰۳ شهرداری بجنورد در شورای شهر تا پایان بهمن تا کلنگ‌زنی و افتتاح ۴۴ پروژه شهرداری بوشهر در دهه فجر و آماده‌سازی ۱۳۵ نقطه در شهر همدان برای تبلیغات انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۴۴ طرح شهرداری بوشهر افتتاح یا عملیاتی شد

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر گفت: در دهه فجر امسال ۴۴ طرح این شهرداری با ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح یا عملیاتی شد.

تصویب نرخ جدید پارک حاشیه‌ای در تهران

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری لایحه‌ای را ارائه کرده که در کمیسیون عمران و حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: نرخ پارک حاشیه‌ای در معابر مجاز بر اساس مدت زمان پارک خواهد بود.

برای میزبانی اجلاس جهانی «گردشگری شهری» آمادگی داریم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در دیدار دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد اعلام کرد: برای میزبانی از اجلاس جهانی «گردشگری شهری» در تهران آمادگی داریم.

کیفیت محصولات میادین میوه و تره بار تهران مناسب است

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار پایتخت به نسبت قیمت آن، مناسب است.

آماده‌سازی ۱۳۵ نقطه در شهر همدان برای تبلیغات انتخاباتی

حسین خانجانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: ۱۳۵ نقطه در مکان‌های پرتردد شهری برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در سطح شهر همدان در نظر گرفته شده است.

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴۴ پروژه شهرداری بوشهر در دهه فجر

حیدری، شهردار بندر بوشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۴۴ پروژه در دهه مبارک فجر توسط شهرداری بوشهر خبر داد.

تعیین تکلیف بودجه ۱۴۰۳ شهرداری بجنورد در شورای اسلامی شهر تا پایان بهمن

علی اربابی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد بر تلاش‌ها برای تعیین تکلیف بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مرکز استان تا پایان بهمن ماه جاری تاکید کرد.

لزوم رعایت زمان قانونی ارسال لوایح شهرداری تهران به شورای شهر

نرجس سلیمانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم رعایت زمان قانونی ارسال لوایح به شورا از سوی شهرداری تهران تأکید کرد

زیرساخت‌های گردشگری در خارگ تقویت می‌شود

شعیب بحرینی، شهردار خارگ از افتتاح بوستان گردشگری این جزیره خبر داد و گفت: زیرساخت‌های گردشگری در خارگ تقویت می‌شود.

هزینه ۳۷ میلیارد تومانی برای جمع‌آوری ۳۰ درصد زباله در شهرکرد

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: هم اکنون ۳۰ درصد زباله‌های شهر در ساعات میانی روز با هزینه حدود ۳۷ میلیارد تومان جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 727957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.