فاز دوم خیابان دستگرد در منطقه ۱۳ اصفهان تکمیل شد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به تکمیل فاز دوم خیابان دستگرد گفت: پروژه تعریض این خیابان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال شامل تملک املاک باقی‌مانده در مسیر به متراژ حدود ۳۰۰ متر مربع، انجام پنج هزار متر مربع آسفالت و ۳۵۰۰ متر مربع پیاده‌روسازی اجرا شده است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تکمیل فاز دوم خیابان دستگرد در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خیابان دستگرد یکی از خیابان‌های پرتردد این منطقه است و ارتباط بین دو محله دستگرد و قائمیه را برقرار می‌کند.

وی افزود: طرح آزادسازی و تعویض این خیابان حدفاصل بلوار شهید کاظمی تا خیابان قائمیه، بیش از ۲۰ سال قبل در دستور کار قرار داشت و بنا به دلایلی در یک مرحله متوقف شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دو ملک در طرح تعریض خیابان دستگرد بود که تملک شد و بلافاصله پس از تخریب این دو ملک عملیات اجرایی تکمیل فاز دوم این خیابان آغاز شد.

فاز دوم خیابان دستگرد در منطقه ۱۳ اصفهان تکمیل شد

کشانی تاکید کرد: پروژه تعریض خیابان دستگرد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال شامل تملک املاک باقی‌مانده در مسیر به متراژ حدود ۳۰۰ متر مربع، اجرای پنج هزار متر مربع آسفالت و ۳۵۰۰ متر مربع پیاده‌روسازی اجرا شده است و در حال حاضر در اختیار شهروندان قرار دارد.

کد خبر 727929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.