رقابت برای صعود با یک امتیاز

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال با برگزاری هفت دیدار هم‌زمان در شهرهای تهران، اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و اسلام‌شهر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال فردا _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ با برگزاری هفت دیدار همزمان در شهرهای تهران، اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و اسلام‌شهر پیگیری می‌شود.

نیان الکترونیک خراسان - فولاد سیرجان ایرانیان

در این هفته تیم نیان الکترونیک مشهد در سالن مهران میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین است. شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان طی دو هفته گذشته مقابل مس رفسنجان و طبیعت مغلوب شدند و به‌طور قطع فردا با توان صددرصدی برای پیروزی قاطعانه مقابل تیم نیان الکترونیک حاضر می‌شوند.

تیم فولاد سیرجان با ۱۶ برد و ۴۶ امتیاز در جایگاه نخست جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد. تیم نیان الکترونیک مشهد با ۶ برد و ۲۴ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد و از هفت هفته قبل تاکنون موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود نشده است. شاگردان حامد صمدی مقابل شاگردان مربی اسبق تیم ملی کار سختی دارند، اما برای بقا در لیگ نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنند.

شهداب یزد - گیتی‌پسند اصفهان

در دیدار دیگر مهم این هفته تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی میزبان گیتی‌پسند است تا بر سر تصاحب جایگاه دومی با هم به تقابل بپردازند. در دیدار دور رفت این دو تیم در شهر اصفهان، گیتی‌پسند با نتیجه سه بر یک موفق به شکست شاگردان محمدرضا تندروان شد، از این‌رو تیم شهداب در بازی خانگی فردا به دنبال جبران شکست و نگه‌داشتن جایگاه دومی است.

شهداب با ۴۰ امتیاز و ۱۳ برد در رتبه دوم جدول و گیتی‌پسند با تنها یک امتیاز کمتر و ۱۳ برد در جایگاه سوم قرار دارند.

شهرداری ارومیه - پاس گرگان

در ارومیه تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان پاس گرگان است تا تیم برتر با کسب دوازدهمین پیروزی در جایگاه بهتر قرار بگیرد. تیم شهرداری ارومیه با ۱۱ برد و ۳۰ امتیاز در جایگاه هفتم و پاس گرگان تنها با یک امتیاز کمتر و برد برابر در جایگاه هشتم قرار دارد.

دیدار رفت این دو تیم در گرگان با نتیجه سه بر صفر به سود پاس به پایان رسید، از همین‌رو شاگردان عبدالرضا علیزاده فردا در حضور هواداران پرشور والیبالی ارومیه به دنبال پیروزی است تا شکست دور رفت را جبران کند.

رقابت برای صعود با یک امتیاز

طبیعت - شهرداری گنبدکاووس

تیم طبیعت این هفته در بازی خانگی میزبان شهرداری گنبد کاووس است. طبیعت با ۱۲ برد و ۳۵ امتیاز در جایگاه چهار جدول قرار دارد و گنبدی‌ها نیز با هفت برد و ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول ایستاده‌اند. تیم شهرداری گنبد برای بقا در لیگ و حضور نیافتن در پلی‌اوت نیاز به برتری مقابل شاگردان ابراهیم وادی دارد، اما شکست تیم طبیعت آن هم در خانه اصلاً کار ساده‌ای نیست.

در دیدار دور رفت این دو تیم به میزبانی شهر گنبد، وادی و شاگردان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند و به‌طور قطع برای کسب دومین پیروزی و برتری در رقابتی که با تیم ایفاسرام دارد، به دنبال کسب امتیاز کامل از این بازی است.

دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

پیکان تهران - ایفاسرام اردکان

تهران، سالن فدراسیون

چادرملو اردکان – سایپا تهران

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی

شهداب یزد – گیتی‌پسند اصفهان

یزد، سالن اختصاصی شهداب

شهرداری ارومیه – پاس گرگان

ارومیه، سالن غدیر

نیان الکترونیک خراسان – فولاد سیرجان ایرانیان

مشهد، سالن مهران

هورسان رامسر – مس رفسنجان

رامسر، سالن شهید صدر

طبیعت – شهرداری گنبدکاووس

اسلام‌شهر، سالن شهید بیضایی

جدول لیگ برتر والیبال

تیم امتیاز بازی برد باخت
۱

فولاد سیرجان

۴۶ ۲۰ ۱۶ ۴
۲

شهداب یزد

۴۰ ۲۰ ۱۳ ۷
۳

گیتی‌پسند

۳۹ ۲۰ ۱۳ ۷
۴

طبیعت

۳۵ ۲۰ ۱۲ ۸
۵

ایفاسرام اردکان

۳۴ ۲۰ ۱۲ ۸
۶

پیکان تهران

۳۳ ۲۰ ۱۱ ۹
۷

شهرداری ارومیه

۳۰ ۲۰ ۱۱ ۹
۸

پاس گرگان

۲۹ ۲۰ ۱۱ ۹
۹

هورسان رامسر

۲۶ ۲۰ ۱۰ ۱۰
۱۰

چادرملو اردکان

۲۹ ۲۰ ۹ ۱۱
۱۱

مس رفسنجان

۲۵ ۲۰ ۸ ۱۲
۱۲

شهرداری گنبد

۲۴ ۲۰ ۷ ۱۳
۱۳

نیان الکترونیک

۲۴ ۲۰ ۶ ۱۴
۱۴

سایپا

۶ ۲۰ ۱ ۱۹
کد خبر 727873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.