انجام ۲ عملیات موفق امداد پزشکی در آب‌های بوشهر

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: دو عملیات امداد پزشکی با شناورهای صیادی و خدماتی در آب‌های بنادر بوشهر و دیر این استان با موفقیت پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احسان گلستانی اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار موتورلنج صیادی به مرکز هماهنگی جست‌وجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور هادی ۶ که در منطقه حضور داشت به موقعیت اعزام شد.

وی افزود: شناور هادی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار در ساعت ۰۸:۳۰ دقیقه به سمت پایگاه بازگشت و پس از پهلوگیری فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در دومین عملیات نیز پس از اعلام اضطرار شناور تانکر «سودا» به مرکز جست و جو و نجات دریایی دیر مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ به منطقه اعزام شد.

گلستانی اضافه کرد: شناور ناجی در ادامه با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به پایگاهش بازگشت و پس از پهلوگیری فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در مرکز تحویل داد.

وی تاکید کرد: از دریانوردان انتظار می‌رود با اجتناب از دریا در شرایط نامساعد جان خود را به مخاطره نیندازند و در صورت نیاز به تردد ضروری در شرایط نامساعد، رعایت نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 727863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.