اتوبوسی می‌خواهیم که‌ گوشه خیابان خراب نشود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از خرید تولیدات داخلی استقبال می‌کنیم، اما نه به‌نحوی که ضرر کنیم، گفت: اتوبوسی می‌خواهیم که‌ گوشه خیابان خراب نشود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در حاشیه دویست‌وپانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به علت تأخیر در برگزاری جلسه امروز شورا اظهار کرد: به دلیل برگزاری دو جلسه پیاپی، جلسه صحن دیرتر برگزار شد.

وی افزود: عوارض ساختمانی در این جلسه عوارض و ارزش‌های معاملاتی و تبصره‌ها بررسی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد ادامه آن به جلسه آینده موکول شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عوارض پرداختی از وزارت کشور و معاونت شهرسازی دیر رسید و ناچار شدیم جلسات بیشتری برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: رقم عوارض در جلسه صحن شورا تصویب خواهد شد.

چمران با بیان اینکه هر شرکت اتوبوس‌سازی که بتواند خودروی خوب و باکیفیت ارائه دهد، شورا و شهرداری دست آن را می‌بوسد و حتماً اتوبوس خریداری خواهد کرد، گفت: از تولیدکننده داخلی استقبال می‌کنیم، اما نه به‌نحوی که ضرر کنیم، اتوبوسی می‌خواهیم که گوشه خیابان خراب نشود.

کد خبر 727846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.