آیین ورود تی‌بی‌ام به ایستگاه امام حسین(ع) و ریل‌گذاری خط ۲ متروی اصفهان برگزار شد

بیست‌وهشتمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت ورود دستگاه تی‌بی‌ام به ایستگاه امام حسین(ع) و ریل‌گذاری خط دو متروی اصفهان امروز (سه‌شنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین ورود دستگاه تی‌بی‌ام به ایستگاه امام حسین (ع) و آغاز ریل‌گذاری خط دو متروی اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در قالب بیست‌وهشتمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان برگزار شد.

سازمان قطار شهری اصفهان و حومه در راستای رسالت خود در ایجاد و توسعه حمل‌ونقل ریلی با اهدافی همچون کاهش آلودگی هوا و ترافیک همچنین صرفه‌جویی در منابع انرژی استفاده از فناوری نوین خدمات حمل‌ونقل در تمام مناطق شهری به ویژه مناطق کم‌برخوردار و برای خدمت‌رسانی به شهروندان تاکنون گام‌های شایسته‌ای برداشته است.

در حال حاضر در پرتو الطاف خداوند و هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) پس از طی مسیر و عبور از زیر بزرگراه شهید خرازی ایستگاه‌های شهید خرازی، آیت‌الله کاشانی و خلجا، شاهد ورود دستگاه حفار مکانیزه تی‌بی‌ام به ایستگاه امام حسین (ع) به‌عنوان بزرگترین و عمیق‌ترین ایستگاه خطوط قطار شهری اصفهان و آغاز عملیات ریل‌گذاری خط دو از ایستگاه زینبیه خواهیم بود.

کد خبر 727792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.