ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به چهارمحال‌وبختیاری

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: سامانه بارشی خوبی در ساعات اولیه روز پنجشنبه وارد استان خواهد شد فعالیت این سامانه در ابتدا برای مناطق کوهرنگ و سپس تا اواخر روز پنجشنبه کل مناطق استان را در بر می‌گیرد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهرکرد، کوهرنگ و بروجن امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ با منفی ۸ درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان بودند.

وی افزود: برای فردا و روز چهارشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، همچنین در برخی از مناطق استان شاهد غبار صبحگاهی خواهیم بود.

نوروزی با بیان این‌که برای سامانه بارشی جدید هشدار نارنجی صادر شده است، ادامه داد: سامانه بارشی خوبی در ساعات اولیه روز پنجشنبه وارد استان خواهد شد فعالیت این سامانه در ابتدا برای مناطق کوهرنگ و سپس تا اواخر روز پنجشنبه کل مناطق استان را در بر می‌گیرد.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی استان تصریح کرد: فعالیت این سامانه بارشی در استان بیشتر به صورت برف و باران خواهد بود، باتوجه به اشتراک گذاری رطوبت دریای سرخ در این سامانه، بارش‌های این موج در استان ما قابل ملاحظه برآورد می‌شوند و از دیگر سامانه‌های بارشی سال جاری به مراتب بهتر است

وی خاطر نشان کرد: اوج فعالیت این سامانه بارشی برای روز جمعه خواهد بود و پیش بینی می‌شود فعالیت این سامانه بارشی در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، کیار، خانمیرزا، فارسان، جنوب فلارد و لردگان بیشتر از سایر نقاط استان باشد. فعالیت این سامانه در شهرکرد به صورت باران و احتمال بارش برف نیز وجود دارد.

معصومه نوروزی گفت: به تدریج از فعالیت این سامانه بارشی در اواخر روز جمعه کاسته می‌شود و روز شنبه این موج بارشی تضعیف و به‌تدریج از استان خارج خواهد شد. از هم استانی‌ها تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

کد خبر 727738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.