لزوم حمایت مسئولان از ساخت شهر هنر در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان ظرفیت خوبی برای ساخت شهر هنر دارد که ۱٠ سال مطالعات آن انجام شده و انتظارمان از مسئولان آن است که برای این پروژه عظیم کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی سیدین‌نیا شامگاه دوشنبه _بیست‌وسوم بهمن_ در آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان اظهار کرد: این ده روز تبلور فعالیت تمام عوامل بوده و در این راستا تلاش فراوانی برای برگزاری جشنواره شده است.

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این دوره از جشنواره افزود: حوزه هنری، سازمان فرهنگی شهرداری، شورای شهر، شهرداری و آبفا از ارگان‌هایی بودند که در این دوره از جشنواره همکاری کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان جشنواره فجر را آغازی برای مسیری طولانی دانست و خاطرنشان کرد: در اصفهان حدود ۴۶ سالن سینما در حال فعالیت است و در این راستا باید مردم را به تماشای فیلم در سینما دعوت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از مشکلات خبر داریم اما باید به این نکته توجه داشت که باید با هنر بسیاری از مشکلات کشور را گره‌گشایی کنیم، تصریح کرد: برای مشکلات اجتماعی کمتر فیلم داریم و در این راستا خواهشمان از هنرمندان این است که برای این عرصه به میدان بیایند و راهگشا باشند.

سیدین‌نیا بیان کرد: اصفهان ظرفیت خوبی برای ساخت شهر هنر دارد که ۱٠ سال مطالعات آن انجام شده و انتظارمان از مسئولان آن است که برای این پروژه عظیم کمک کنند چرا که اصفهان می‌تواند در سطح کشور و بین‌المللی نقش‌آفرینی داشته باشد.

کد خبر 727732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.